8 Kasım 2012 Perşembe


                                                          MERHABA

             Ben kimyagerim.Şu an 52 yaşındayım.30 yaşlarında kronik prostatit hastası oldum.
Bu rahatsızlığın tüm belirtilerini (iritatif ve obstrüktif ) çok şiddetli bir şekilde yaşadım.Geceleri 5 kez idrara gidiyordum.
Gündüzleri 2 saatte bir idrara çıkıyordum.Her idrar yapmam bir ızdıraptı.Gündüz ve gece sıcak su torbası ile geziyordum.
             Kronik prostatit nedeniyle prostat bezim sertleşti ve şişti.Kültür tahlillerinde bakteri üremediği halde
rahatsızlığım bana çok sıkıntı veriyordu.Eczanelerde şu anda bulunan antibiyotik ve antienflamatuarlardan
hemen hemen hepsini kullandım.Bu ilaçlar PROSTAT BEZİNİN DEFORMASYONUNU ve SERTLEŞMESİNİ  ÖNLEMEDİĞİ için
sıkıntılarım hiç azalmadı.Bu arada yine piyasada bilinen bitkisel kürleri ve kapsülleri de kullandım.
 (Hazanbel.brokoli.ısırgan,kabak çekirdeği vb)Bunlardan da bir fayda göremedim.
            Aile dostum olan ürolog doktorum yaşım genç olduğu için cerrahi operasyona da sıcak bakmıyordu.
 Benim iyileşmemin şu andaki bilinen ilaçlarla zor olduğunu ve 50-60 yaşlarında belki bir operasyon
 düşünülebileceğini söylüyordu. 
            Ben bu ümitsizlik içinde değişik ilaçlar ve bitkisel kürler  araştırıp kullanarak 16 yıl daha geçti.
            Yaklaşık 6 yıl önce kullandığım karışım bitkisel kürden fayda görmeye başladım ve kullanmaya devam ettim.
            Rahatsızlığın verdiği sıkıntılar hemen hemen bitti ve normal yaşama dönebildim.
          
                            Ben zaten kendim bu hastalığın bütün belirtilerini şiddetli bir biçimde yaşadığım için kürü kullanmadan
                  önceki sıkıntılarını ve kullandıktan sonraki iyileşme belirtilerini çok iyi biliyorum.
                            Kürün İYİLEŞTİRME etkisini bizzat yaşadım ve gördüm.İyileşmeden önce gerçekten çok ızdırabım vardı.
                    Bu ızdıraplar anlatmakla olmuyor bunları ancak yaşayan bilir.
                            Ben hastalığım süresince her doktora gittiğimde yeni bir ilaç var mı o nu da kullanalım diye umutsuzca
                   yıllarca bekledim.Aynı şekilde bekleyen başkalarının iyileşmesine belki katkımız olur diye bunları sizlerle
                   paylaşmak istedim.
            
                           
                           Ben bu bitkisel küre GÜVENİYORUM ve olumlu etkisinin yüksek olduğunu biliyorum.
                          
                          
                           Sayın kronik prostatit semptomonu yaşayanlar, antibiyotikler bu hastalıkta tek başına yetersiz kalıyor.Daha önce de belirttiğim gibi
                           bakteri üremediği halde şikayetler bitmiyor.Ben piyasada bulunan tüm ilaçlardan kutularca kulandım
                           fakat sıkıntılarım hafiflemedi.Sadece sıcak su banyosu o an için biraz rahatlatır ama çok az bir süre
                           sonra yine ızdırap başlar.

                        

        
                          Herkese geçmiş olsun dileklerimle
      
                           Tel : 0-533-427 77 86
                                  
                                   
                          Kimyager EROĞLU

                        kimyager1960@hotmail.com
                         

5 yorum:

  1. YASAL UYARI

    Bu sitede yazılanlar tamamen bilgilendirme amaçlıdır.

    Herhangibir hastalığın teşhis ve tedavisi için kullanılamaz.

    Hastalığınızla ilgili teşhis ve tedavi için mutlaka uzman bir doktora başvurunuz.

    Site Yöneticisi

    YanıtlaSil
  2. Prostatit Teşhisi Hk
    Mesaj : Selam Sayın Arkadaşlar

    Daha önce ana sayfa da yazmış olduğum kronik prostatiltihabi semptomlarını yaşıyorsanız büyük olasılıkla bu hastalığa yakalanmışsınızdır.

    Kronik prostatiltihabinin teşhisinde en kesin ve güvenilir yol MAKATTAN REKTAL TUŞE dediğimiz muayene şeklidir.

    Kronik prostatiltihabi ultrason,kan tahlili,idrar tahlili,meni kültürü vb gibi birçok yöntemle belirlenememektedir,

    Hastanın tüm tetkikleri normal çıktığı halde idrarda yanma ağrı vb gibi şikayetler devam etmektedir
    (Ben bu durumu uzun yıllar yaşadım)

    Hastanın tüm tetkikleri normal çıkınca haliyle kişi başka yönlerde araştırma yapmaktadır.(Pelvik ağrı,pudental sinir sıkışması,aktif mesane sendromu.psikolojik,stres,çok oturma,ağır kaldırma, vb gibi )

    Benim yaşadığım tecrübelere göre eğer kişinin tüm tahlil ve tetkikleri normalse bile muhakkak ürolog doktorunuzdan MAKATTAN REKTAL TUŞE isteyiniz.Bu muayenede de eğer doktorunuz normal olduğunuzu söylerse diğer hastalıkları araştırmanızı öneririm.

    Saygılarımla

    Kimyager Eroğlu

    0-533-4277786

    kimyager1960@hotmail.com

    www.prostatiltihabi.net

    YanıtlaSil
  3. Bildiğiniz üzere uzun yıllardır emek verdiğim bitkisel kürü, daha yoğun ve etkin bir içeriğe sahip olması için geliştirmeye devam ediyordum. Yaptığım kapsamlı çalışmalar sonucunda, yenilenen içeriği ile bitkisel takviye edici kapsülleri ruhsatlı olarak ürettik. %100 doğal bitkisel kür kapsülleri ile ilgili detaylı bilgi almak için www.kimyagereroglu.com sitesini ziyaret edebilir veya 0533 427 77 86 numarayı dilediğiniz zaman arayabilirsiniz.

    www.kimyagereroglu.com

    YanıtlaSil
  4. KRONİK PROSTATİT BELİRTİLERİ ve BİTKİSEL KÜR



    MERHABA

    Sayın arkadaşlar sizlere kendi yaşadığım; hasta ve kronik prostatit belirtileri ile ilgili bazı bilgiler vermek istiyorum.


    ---- Eğer idrar yaparken yanma

    ---- İdrarı tam boşaltamama

    ---- Sürekli idrar varmış gibi bir his

    ---- Çok sık idrara gitme isteği

    ---- İdrar yaparken zorlanma ve kesik kesik idrar yapma

    ---- İdrar kalibresinin ve tazyikinin azalması

    ---- Penisin ucuna doğru sürekli bir sızlama hissetme

    ---- Penis kökü ile makat arasında ağrı

    ---- Kasıklarda ağrı

    ---- Ağrılı boşalma ve boşalma sonrası yanma,

    ---- Dizlerle kuyruk sokumu arasındaki bölgede ,ağrı ,sızlama veya üşüme hissi



    Yukarıda belirtmiş olduğum semptomlardan birkaçını veya hepsini sürekli olarak yaşıyorsanız ;;;;

    KRONİK PROSTATİT hastası olmanız olasılığı çok yüksektir.(Kesin teşhis için mutlaka uzman bir doktora danışınız)

    Prostat bezinizin deformasyonu,sertliği ve ödemden dolayı şişliği geçmedikçe şikayetleriniz GEÇMEZ.

    Prostat bezinizin bu deformasyonu,sertliği ve şişliği ortadan kalktığı zaman göreceksiniz ki bütün bu semptomlarınız yavaş yavaş geçecek ve normal yaşantınıza geri döneceksiniz.

    Ben kronik prostat iltihabi hastalığını 16 yılı tüm bu semptomları çok şiddetli olmak üzere yaşadım.

    Bu süre içinde 2 kez kolonoskopi.4 kez rektoskopi.1 kez defakografi.sayısını unuttuğum ultrason.tahlil yaptırdım.Herşey normal fakat ben çok kötüydüm.

    Kullandığım kürle prostat bezimin sertliği.deformasyonu ve şişliği azalınca tüm şikayetler çok şükür yavaş yavaş ortadan kalktı ve kronik prostatitten kurtuldum.


    Kür Kronik prostatit belirtilerini gidererek normal yaşantınıza devam etmenizi sağlıyor.
    Sık sık idrara gitme ,idrar yaparken zorlanma, idrarda yanma,idrar yapamama, idrar bitince sıkışıklık hissi olması penisin kökünde ve ucunda ağrı ve yanma, makat bölgesinde ağrı ve yanma ,kasıklarda ağrı, sancılı boşalma ,boşalma sonrası yanma,cinsel isteksizlik gibi kronik prostattit semptomlarını gidermektedir.


    Sayın arkadaşlar bu hastalık adı üstünde kronik prostatit.Yıllarca yerleşen şikayetlerin bir anda geçmesini bekleyemeyiz. Sabırlı ve disiplinli bir şekilde mücadele edersek kronik prostatitten KÜR uygulaması ile kurtulabiliriz.

    Herkese acil şifalar dilerim
    Kimyager

    Şükrü EROĞLU

    0-533-427 77 86
    www.kimyagereroglu.com

    YanıtlaSil
  5. Prostatit

    Bahri Bey merhaba. Sizden önemli bir ricam oılacak. Prostatit yani prostat iltihabı diye bililinen ve tedavisi olmayan bir hastalık var. Genç yaşlı herkeste görülebillen bu rahatsızlığın dünyanın hiçbir yerinde tedavisi yok çünkü antibiyotikler o bölgeye ulaşmıyor. Ben uzun yıllar bu sorunu yaşadıktan ve bir çok bitkisel ürünü kullanıp fayda görenmedikten sonra yeni bir bitkisel kapsül ürünle tanıştım ve iki haftada bütün sorunlarım kayboldu. Bu ürünü üreten kişi kendisi 16 yıl bu hastalıkla mücadele ederken tesadüfen yani başka bir rahatsızlık için bitkisel kür kullanırken iyileştiğini farketmiş ve insanlara faydalı olmak için bu ürünü üretmeye başlamış. Ürün antibiyotiklerle birlikte kullanılıyor ve o bölgeye antibiyotiklerin ulaşamasını sağlıyor ve o bölgeyi temizliyor.
    Bahri Bey sizin takipçiniz çok lütfen Allah rızası için bu bilgiyi paylaşın ve derman arayan kişilere ulaşmaya çalışalım. Selam ve saygılarımla..A.Dağcı

    İrtibat:Şükrü EROĞLU
    0-533-427 77 86
    kimyager1960@hotmail.com
    Site: www.kimyagereroglu.com

    YanıtlaSil